Narzędzie reklamowe bardzo wizerunkowe.

Jeżeli reklama może świecić i błyszczeć – dlaczego tego nie wykorzystać? Przy okazji, świecące reklamy są bardzo wizerunkowe. Dobrze budują wizerunek, a my dobrze budujemy takie reklamy. Wykorzystujmy diody, świetlówki, neony i wszelkie możliwe źródła światła. Taka reklama może świecić od przodu, z boku, z tyłu. Światło może wychodzić punktowo, możne reklamę naświetlać, mrugać, ściemniać się i rozjaśniać. Do tego dodajemy pomalowaną obudowę z odpowiedniego materiału oraz lico (przód) reklamy oklejone folią, z wydrukiem cyfrowym lub formę przestrzenną. Wygląda oszałamiająco. Bardzo profesjonalnie. I najważniejsze: odpowiednio wyróżnia się w reklamowym zgiełku. Jest wiele sposobów, by w reklamie powiedzieć:

„Uwaga! Mamy coś naprawdę ciekawego i znaczącego”.

Światło to coś więcej – światło krzyczy.